IMAMO PLAN JUNIOR: održane radionice za učenike i učitelje pulskih osnovnih škola o obnovljivim izvorima energije

Dana, 03. svibnja 2013. godine, u dvorani "Pula" Odjela za ekonomiju i turizam dr. Mijo Mirković s početkom u 13 sati održane su edukativna predavanja/radionice o obnovljivim izvorima energije za učenike 7. i 8. razreda i učitelje prirodnih znanosti (tehnički odgoj, fizika, matematika, kemija i biologija) pulskih osnovnih. Predavanje je dio projekta IMAMO PLAN JUNIOR koji Zelena Istra provodi u suradnji s osnovnim školama iz Pule (OŠ Šijana, OŠ Kaštanjer, OŠ Veli Vrh, Škola za odgoj i obrazovanje, OŠ Giuseppina Martinuzzi, OŠ Monte Zaro i OŠ Centar) i Energetskim Institutom Hrvoje Požar iz Zagreba. Predavanje su održali gospodin Andro Bačan, dipl. ing. i gospodin Marko Bišćana, dipl. Ing, zaposlenici Instituta. Projekt financira Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta; šk. g. 2012./2013., u iznosu od 46.000,00 kn. Projekt IMAMO PLAN JUNIOR podržala je Istarska županija.
RADIONICA INSTITUTA HRVOJE POŽAR ZA PROFESORE PRIRODNIH ZNANOSTI - Edukacija Andre Bačana, dipl.ing. bila je fokusirana na dvije ključne teme u energetici današnjice. Tijekom radionice svi profesori prirodnih znanosti su educirani o energetskoj učinkovitosti, obnovljivim izvorima energije i upoznati s pregledom dostupnih tehnologija tzv. metodom treniranje trenera. Cilj radionice bio je osposobiti i potaknuti profesore da promiču novi model okolišne edukacije, dajući na taj način svoj doprinos inkorporiranju edukacije o odgovornom i održivom korištenju energije te važnosti obnovljivih izvora energije u nastavni program. Svim školama radi olakšavanja rada i realizacije nastavnog programa podijeljena u DVD formatu 4 edukativo-didaktička udžbenika: Održiva gradnja i energetska učinkovitost - 96 stranica; Energija iz biomase - 21 stranica; Energija sunaca - 56 stranica; Energija vjetra - 25 stranica.
RADIONICA INSTITUTA HRVOJE POŽAR ZA UČENIKE 7. I 8. RAZREDA; Andro Bačan, dipl.ing. održao je stručno predavanje o obnovljivim izvorima energije i energetske učinkovitosti na temelju zanimljivih i edukativnih primjera iz europske i hrvatske prakse za učenike 7. i 8. razreda. Metodom radionice i promidžbom pozitivnih primjera učenici su stekli novu "energetsku svijest" koja bi trebala rezultirati racionalnijom potrošnjom bilo kojih izvora energije u njihovim školama, ali i razvijanjem svijesti o ekologiji i važnosti prirodnih resursa. Učenici su također educirani i o važnosti prenošenja stečenog znanja o metodama uštede energije članovima svojih obitelji i školskim kolegama.